Support

Om du behöver hjälp, kontakta oss på support@fiberdirekt.se eller 08-510 615 70 så hjälper vi dig så snart som möjligt. Driftinformation kan hittas i vår status portal.

Basic 10 000

Telefonsupport: Nej

Epostsupport: Vardagar 8-17

Basic 10 000+

Telefonsupport: Nej

Epostsupport: Vardagar 8-17

Brons

Telefonsupport: Vardagar 8-17

Epostsupport: 8-22 alla dagar

Silver

Telefonsupport: 8-22 alla dagar

Epostsupport: Dygnet runt

Guld

Telefonsupport: Dygnet runt

Epostsupport: Dygnet runt

Platina

Telefonsupport: Dygnet runt

Epostsupport: Dygnet runt

Titan

Telefonsupport: Dygnet runt

Epostsupport: Dygnet runt

Titan II

Telefonsupport: Dygnet runt

Epostsupport: Dygnet runt

Titan III

Telefonsupport: Dygnet runt

Epostsupport: Dygnet runt

Telefon och mail

Vår nätövervakningscentral är bemannad dygnet runt. Ert samtal eller e-postmeddelande styrs automatiskt till den person som kan hjälpa er bäst för tillfället.

För snabba åtgärder

Någon av våra erfarna tekniker är ständigt beredda på att rycka ut och har utbildning och verktyg för att hantera alla vanligt före- kommande fel, oavsett om det handlar om byte av utrustning, reparation av kablar eller omstyrning av trafik. Ju bättre information vi kan få från er i ett tidigt skede, desto snabbare kommer vi att kunna hjälpa er. Kontrollera gärna att ni har tillgång till nycklar i er fastighet, telefonnummer till fastighetsförvaltare osv.

Behörigheter

För att kunna felanmäla till oss, få information eller beställa andra typer av åtgärder så krävs det att personen som kontaktar oss finns vår behörighetslista. Någon som redan finns på
listan, är firmatecknare eller motsvarande kan kontakta oss för att se på och ändra listan. Se gärna över listan regelbundet för att kontrollera att ingen obehörig finns kvar och att alla behöriga verkligen finns med.